Piagam Pelanggan

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, selamat , mesra,  penyayang dan berkualiti

1. Keutamaan  akan kami berikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di Jabatan Kecemasan dan Trauma dengan masa menunggu seperti berikut:

 √    Kes kritikal (Zon Merah) dirawat dengan serta merta

 √   Kes separa kritikal (Zon Kuning)  dirawat dalam masa 30 minit

 √    Lain-lain kes (Zon Hijau) akan dilihat mengikut keutamaan keadaan pesakit

2. Perkhidmatan  Klinik Pakar akan diberikan mengikut giliran dan/atau keadaan pelanggan. Keutamaan akan diberikan kepada kanak-kanak , ibu hamil, warga emas dan orang kurang upaya.

3. Maklumat akan diberikan kepada pelanggan berkenaan penyakit dan perawatan

4. Kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pelanggan adalah dijamin.

5. Hak pesakit akan dihormati

6. Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.

Sekiranya tuan/puan menghadapi masalah, sila hubungi Pegawai Perhubungan Awam, Hospital Melaka

No tel : 06-2892344

 

Penafian | Dasar Keselamatan & Privasi | Notis Hakcipta | Soalan Lazim | Peta Laman

PAPARAN TERBAIK:
Menggunakan Pelayar
Mozilla Firefox 3.5+
Internet Explorer 7+
dengan resolusi 1024x768 piksel

Tarikh Kemaskini :
12 Disember 2017

Masa Capaian :
0.643 saat

 

Perisian Pelayar Web :

Google Chrome  Mozilla Firefox  Internet Explorer  Opera  Maxthon  

Perisian Sokongan :


 

       
 

Hakcipta Terpelihara © 2017