PENDAHULUAN

Unit Pentadbiran Hospital Melaka merangkumi (4) sub unit iaitu Unit Pentadbiran Am, Unit Khidmat Pelanggan (Telefonis), Unit Pengangkutan dan Unit Perumahan. Setiap unit tersebut diamanahkan dengan tugasan masing masing seperti perincian di bawah.

UNIT PENTADBIRAN AM

  • Menguruskan hal ehwal surat menyurat, sistem fail, faksimili, mesin cetak, dan perkhidmatan telefon
    • Perkhidmatan menguruskan pendaftar/menyusun/pelupusan fail-fail.
    • Perkhidmatan Pos Laju, Pos Berdaftar dan Kurier
    • Pemantauan laporan kad perakam waktu
    • Menguruskan majlis majlis rasmi peringkat Hospital Melaka
    • Pengurusan dan pemantauan ruang premis perniagaan (gerai)

 

UNIT PERUMAHAN

  • Permohonan menduduki/ kuarters Al Zahrawi, Kuarters Pokok Mangga, Kuarters Cheng. borang permohonan kuarters
  • Pemantauan aduan kerosakan di Kuarters

UNIT PENGANGKUTAN

  • Permohonan penggunaan kenderaan Jabatan untuk tujuan rasmi borang permohonan kenderaan
  • Pengurusan dan pemantauan penggunaan Bahan Api kenderaan Jusa/Jabatan dan Ambulan

UNIT KHIDMAT PELANGGAN

  • Mengendalikan panggilan telefon
  • Merekod dan menyalurkan aduan kepada Unit Perhubungan Awam.
  • Menguruskan permohonan talian telefon daripada Unit/Jabatan. borang permohonan talian sambungan

 

 

Penafian | Dasar Keselamatan & Privasi | Notis Hakcipta | Soalan Lazim | Peta Laman

PAPARAN TERBAIK:
Menggunakan Pelayar
Mozilla Firefox 3.5+
Internet Explorer 7+
dengan resolusi 1024x768 piksel

Tarikh Kemaskini :
12 Disember 2018

Masa Capaian :
0.643 saat

 

Perisian Pelayar Web :

Google Chrome  Mozilla Firefox  Internet Explorer  Opera  Maxthon  

Perisian Sokongan :


 

       
 

Hakcipta Terpelihara © 2018